Suveajast invaspordiühingus

Eile, 2.juunil 2011 toimus Tallinna Invaspordiühingu üldkoosolek. Enne koosolekut toimus 2 infotundi. Esimeses osas tutvustasid esindajad Meiemarki sukeldumisklubist sukeldumise tehnikat, vahendeid, proovisukeldumise võimalusi ja koolitust ühingu liikumispuudega inimestele. Teises osas rääkis lauatennisetreener huvilistele treeninguvõimalustest. Kohalviibijad tõdesid, et kõige suurem probleem on transport treeningutele, võistlustele ja üritustele, sest raha pole ja invabussitakso tellimine on kallid, sest limiit on väike.

Üldkoosolek kinnitas 2010. aasta tegevus-ja finantsaruanded koos revisjonikomisjoni arvamusega. Rita tutvustas ka üritusi, laagreid, treeningkava, klassifitseerimise vajalikkust, riietust ja jalanõude kasutamise kohustust spordi-üritustel jne. Transpordi organiseerib igaüks ise. Juhatuse liikmed tasu ei saa.
Otsustati valida ka uus 3-liikmeline juhatus 2. aastaks koosseisus: Rita Goruskina, Tiia Tiik ja Arko Vool. Revisjonikomisjoni liikmeteks valiti Ester Kukkur ja Mai-Liis Käärd.

Infoks: alates 03.06.2011 on Rita Goruskina suvepuhkusel ja tuleb tagasi 16.augustist. Seniks saab suhelda Tiia Tiiki ja Arko Vooluga. Loeme ka e-maili ritasport@hot.ee . Kõik olulise info saadame meilidele ja blogisse infot. Helistage meile küsimuste korral - Tiia töötelefonil 6554160 (kuni 8.07.11), mobiilil 5219102 ja Arko mobiililt 580 580 63.

Ürituste ja laagrite kohta on info üleval ww.eil.ee - registreerimine toimub meie meilile. Pange kindlasti ka oma telefon, võistlusklass ja ala, kuupäev, millise üritusega on tegu.

Omaosalustasud (vt juhendist) ja liikmemaks (6,4 eurot aastas) palun tasuda Tallinna Invaspordiühingu kontole 221 002 100 596 Swedbank. Transpordi otsib igaüks ise. 2 nädala jooksul on võimalik meile tuua kütusetsekk, mille alusel saadame aruande Eesti Invaspordi Liidule. 2 korda aastas (juulis, detsembris) tasub EIL meile transpordiraha osaliselt tagasi. Peale seda kanname raha üle võistlustel osalejatele, kes esitasid õigeaegselt meile kütusetseki.

Päikeselist suve ja kohtumiseni laagrites, üritustel ja võistlustel soovivad juhatuse liikmed:

Tiia, Arko, Rita